Monday, May 4, 2009

Kura-kura ku K to the O

Ini adalah " Lala ". Aku telah kehilangan kura2 yang aku bela sejak aku di darjah 1 sehinggalah 4/5/2009 dalam pukul 12.12pm Lala telah menghembuskan nafasnya yang terakhir..sebelum Lala pergi,aku menyuapkannya makanan di mulutnya tetapi Lala sudahpun longlai & lembik..aku pun terus terusan menangis...(tak boleh tahan worr)..mula2 pergi je kat luar fikir nak cuci akuarium ia yang membuatkan dia " SUFFOCATED " ! aduh memang sedih je bila ingat dia dah tiada..hum =( semoga dia bahagia kat alam lain.amin. Rasa seperti separuh dari jiwa hilang pergi ikut dia. This year dah masuk 17 tahun hidup dengan Lala. =) I LOVE YOU SO MUCH BABY. And FOR YOUR INFORMATION , setiap kali aku beri dia makan pasti aku akan menyuapkan makanan kura2 itu sebiji2 kedalam mulutnya. Terlalu singkat masa ni berlalu.CHIOW BABE penat i need rest!~

1 comment:

Anonymous said...

alah, sedih nye kisah.
mine lak lari umah.
padehal xpnah dera auw